cinema catal� . caT
Notícies anteriors
CINEMA CATALÀ ENTREVISTA JAVIER REBOLLO I CARMEN MACHI, DIRECTOR I PROTAGONISTA DE “LA MUJER SIN PIANO”

Aquest cap de setmana s’estrena al nostre país “La mujer sin piano”, el darrer llargmetratge del director madrileny Javier Rebollo, qui ja va deixar mostres del seu imaginari amb la seva notable òpera prima: “Lo que se de Lola”.

El film, que es va endur la Conxa de Plata al Millor Director a la darrera edició del Festival de Cinema de Sant Sebastià, obtingué una rebuda molt controvertida i desigual: per a alguns és una absoluta presa de pèl mentre que d’altres han valorat la proposta rítmica i sensorial d’un film que deixa entreveure la mirada única d’un director sense equivalències al nostre país.

Per aquest redactor, “La mujer sin piano” fou sens dubte la pel·lícula a competició més interessant de tot el certamen donostiarra (juntament amb un producte molt més accessible i convencional com “El secreto de sus ojos”) i un dels films més originals i estimulants del cinema espanyol en els darrers anys. Una mena de slapstick posmodern en format de road-movie que narra el trajecte sense rumb pel centre de Madrid d’una mestressa de casa que decideix fugir de la llar durant una nit molt peculiar i, alhora, esgarrifosament normal.

Amb l’estrena de la pel·lícula, Cinema Català recupera la xerrada que els nostres enviats especials a Sant Sebastià, en Gerard A. Cassadó i la Marta Bueno, van tenir amb el director i la protagonista just després de la première del film al festival.

Per consultar l’entrevista, accediu a través del següent enllaç:
entrevista a Carmen Machi i Javier Rebollo

Notícies - Cinema Català . NET
Carmen Machi i Javier Rebollo

lectures: 1134

Gerard Alonso Cassadó

30 de gener de 2010


Comparteix la notícia a:  comparteix per e-mail comparteix a la tafanera comparteix a meneame comparteix a digg

Comentaris dels nostres visitants:

He vista aquesta peli i m'ha agradt molt, m'ha sorprès
Jose01-02-2010

Afegir comentaris:
* Comentaris:
Nom:
* Com a màxim pots omplir 255 caràcters.


Inici | Qui som | Mapa del lloc web | Contacteu amb nosaltres | think-small