Aquest dimarts, 13 d'abril, tindrà lloc als Cinemes Can Castellet una projecció especial de la pel·lícula Invictus. Després hi haurà un col·loqui amb la presència del periodista i escriptor anglès John Carlin, autor de El factor humà, el llibre en què s'inspira el film de Clint Eastwood.
També participaran en el debat l'expresident de la Nelson Mandela Children's Fund a Espanya i França, Bobby Fourie, i el periodista Luis Martín, del diari El País.
La projecció començarà a les 19 hores i el col·loqui posterior, a les 21.30 hores.
La projecció d'aquesta pel·lícula centrada en la figura de Nelson Mandela i en el món del rugbi està organitzada pel club local d'aquest esport, la Unió Esportiva Santboiana, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Boi, ciutat bressol del rugbi.