cinema catal� . caT
Notícies anteriors
TORNA L’ALTERNATIVA

El 21 Festival de Cinema Independent de Barcelona- L’Alternativa 2014 tindrà lloc entre els dies 17 i 23 de novembre. El certamen barceloní tornarà a ser aparador del cinema independent internacional i espanyol a través d’una secció a competició conformada per 8 llargmetratges i 20 curtmetratges.

L’Alternativa 2014 desplega una àmplia secció paral·lela i dedica diferents retrospectives a creadors com els documentalistes suïssos Peter Liechti i Sophie Huber; la fotògrafa i col·laboradora de Jean-Luc Godard, Anne-Marie Miéville; o el desaparegut cineasta africà Djibril Diop Mambéty.

Com en les darreres edicions, el CCCB (Centre Cultura Contemporània de Barcelona) serà el centre neuràlgic del festival. Podeu consultar horaris de projeccions i activitats complementàries a alternativa.cccb.org
Notícies - Cinema Català . NET

lectures: 999

Una crònica de Joan Millaret Valls

12 de novembre de 2014


Comparteix la notícia a:  comparteix per e-mail comparteix a la tafanera comparteix a meneame comparteix a digg


Afegir comentaris:
* Comentaris:
Nom:
* Com a màxim pots omplir 255 caràcters.


Inici | Qui som | Mapa del lloc web | Contacteu amb nosaltres | think-small