cinema catal� . caT
Notícies anteriors
COMENÇA EL CINEMA LLIURE DE BARCELONA, EL FESTIVAL MÉS REFRESCANT DE L’ANY

Cinema Lliure a la platja es planteja com el festival dels festivals, un aparador de pel·lícules que han estat seleccionades pels festivals catalans més importants celebrats al llarg de l’any i que troben el seu espai durant l’estiu barceloní, un moment ideal per gaudir de produccions poc convencionals, d’un incalculable valor cultural.

Estiu, mar i cinema. No cal més que una bona pel·lícula i la platja per definir la filosofia del festival. Tots els dijous i diumenges fins al proper 16 d’agost arriba el cinema més suggeridor a la platja de Sant Sebastià, per gaudir del cel·luloide en un entorn inusual com a experiència col·lectiva, a la sorra i a l’aire lliure.

La iniciativa programarà continguts que no es veuen a la televisió o al cinema convencional: es seleccionaran curts i pel·lícules de festivals tant internacionals com el Festival de Cinema Fantàstic de Sitges, el FIC-CAT o el Mecal, així com certàmens tant emergents com són el D’A (Festival de Cinema d’autor), el Mecal, el Barcelona Visual Sound o el consolidat Filmets.

El certamen comença aquest dijous 9 de juliol amb la projecció de Morti el Màgic, l’animació guanyadora del Barcelona VisualSound, una comèdia satírica d’estil “cartoon” on la màgia construïda a base d’slapstick n’és la protagonista. Posteriorment es projectarà l’esperat documental Sobre la Marxa, de Jordi Morató, guanyador del premi del públic del D’A.

Notícies - Cinema Català . NET

lectures: 910

Una crònica d’Èric Antonell

9 de juliol de 2015


Comparteix la notícia a:  comparteix per e-mail comparteix a la tafanera comparteix a meneame comparteix a digg

Comentaris dels nostres visitants:

Aquí teniu la programació completa: http://www.cinemalliure.com/programacio2015
Èric10-07-2015

Afegir comentaris:
* Comentaris:
Nom:
* Com a màxim pots omplir 255 caràcters.


Inici | Qui som | Mapa del lloc web | Contacteu amb nosaltres | think-small