cinema catal� . caT
Notícies anteriors
2a EDICIÓ DEL FESTIVAL INTERNACIONAL DE CINEMA DE MEDI AMBIENT
La Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Martorell torna a apropar la Mostra Itinerant de la 13ª edició del Festival Internacional de Cinema de Medi Ambient de Catalunya (FICMAC). Aquest festival té lloc cada any durant el mes de juny a Tortosa, El Prat de Llobregat i Sant Feliu de Guíxols.
La Mostra busca reflexionar sobre els conflictes ambientals i socials que tenen lloc arreu del planeta. Es podrà veure com des de diferents òptiques s’aborden els problemes del món actual, com el canvi climàtic, la contaminació, la pèrdua de biodiversitat, l’esgotament dels combustibles fòssils.
La segona Mostra del FICMAC presenta una proposta original i variada per les tardes de diumenge, de 18 a 21 h. Els documentals i curtmetratges que es presentaran, a més d’Espanya, provenen dels EUA, Mèxic, Suècia, Argentina, Canadà i la Índia, entre d’altres països.
Estarà fins l’11 de febrer a l’Auditori Joan Cererols del Centre Cultural, on es projectarà una selecció de les millors produccions cinematogràfiques.
Notícies - Cinema Català . NET
Cartell

lectures: 1724

Jaume Claver

26 de gener de 2007


Comparteix la notícia a:  comparteix per e-mail comparteix a la tafanera comparteix a meneame comparteix a digg


Afegir comentaris:
* Comentaris:
Nom:
* Com a màxim pots omplir 255 caràcters.


Inici | Qui som | Mapa del lloc web | Contacteu amb nosaltres | think-small