cinema catal� . caT
Notícies anteriors
LA VIDA ABISMAL A CARTAGENA D'ÍNDIES
L’última pel·lícula de Ventura Pons, La vida abismal, serà presentada internacionalment al 47è Festival Internacional de Cartagena de Indias, a Colòmbia, on el director es veurà recompensat per quarta vegada amb la seva presència a la secció oficial.
La vida abismal, adaptació de l’obra de Ferran Torrent, finalista del premi Planeta 2004, intentarà revalidar l’èxit de la pel·lícula Actrius, que el 1997 va aconseguir el Premi Especial del Jurat i el Premi al Millor Guió. La rellevància de l’event serà remarcable al dur a terme un homenatge a l’escriptor Gabriel Carcía Márquez, al coincidir en el temps l’aniversari de l’escriptor i les celebració del 60è. aniversari de la publicació del seu primer conte, del 40è. des de la publicació de Cien años de soledad i el 25è. de l’obtenció del Premi Nobel.
Des de Cinemacatala.net li desitgem tota la sort a l’equip format per Ventura Pons, Òscar Jaenada, José Sospedra i Pepa Lòpez.
Notícies - Cinema Català . NET
La vida abismal

lectures: 1799

Dani Solé

2 de febrer de 2007


Comparteix la notícia a:  comparteix per e-mail comparteix a la tafanera comparteix a meneame comparteix a digg


Afegir comentaris:
* Comentaris:
Nom:
* Com a màxim pots omplir 255 caràcters.


Inici | Qui som | Mapa del lloc web | Contacteu amb nosaltres | think-small