El Festival Internacional de Cine Eròtic de Barcelona arriba a la quinzena edició.
José María Ponce i Anastasia Mayo, portaveus del festival, Carlos Resa, director de HeatGay, Laura Carrión, responsable de l’àrea per dones, Pedro Calleja, responsable de la programació de cinema, Antonio Marcos, president d’APEOGA, Pilar Cristóbal, sexòloga i Eva Roy, coordinadora de la primera trobada de bloggers del FICEB, han estat els encarregats de donar a conèixer a la premsa el programa i les novetats d’aquest any.
Entre els directors de cine X que assistiran del 3 al 7 d’ octubre a La Farga de L’Hospitalet es troben noms de la talla de Pierre Woodman, Rocco Siffredi, Giancarlo Candiano, Pepe Catman, Max Cortés, Mario Salieri, Marc Dorcell o Christoph Clark. FICEB.07 també convocarà a artistes i pornostars de fama mundial, com Silvia Saint, Kasuni, Dunia Montenegro, Salma de Nora, Johan Paulik, Belladonna, Anneke Durán, Sophie Evans. En aquesta edició Nacho Vidal rebrà un homenatge per tota la seva carrera artística.
Podeu trobar més informació a www.ficeb.com
Un Festival per deixar volar la imaginació i passar una estona entretinguda. Una curiositat acta pel públic més atrevit.
Cartell
lectures: 2197
Jaume Claver
1 d'octubre de 2007
Comparteix la notícia a:
Comentaris dels nostres visitants:
crec que aquest festival necessita un nou plantejament