cinema catal� . caT
Notícies anteriors
ACABA EL RODATGE DEL FILM A LA DERIVA, EL DARRER TREBALL DE VENTURA PONS

Ventura Pons està acabant el rodatge de la seva última pel·lícula, "A LA DERIVA", basada en la novel·la de Lluís-Anton Baulenas, Àrea de servei.

El rodatge s'ha fet al Maresme, en concret a Sant Vicenç de Montalt, i hi han participat, en els papers principals, Maria Molins, Roger Coma i Fernando Guillén. La fotografia va a càrrec de Joan Minguell, i la música, de Carles Cases. Està produïda per Els films de la Rambla, ha estat coproduïda per Televisió de Catalunya.

A la deriva és la història de l'Anna, que, en tornar de l'Àfrica, on ha treballat com a infermera en una ONG en la primera línia dels conflictes, és contractada com a guàrdia de seguretat en un exclusiu centre de salut. Allí hi coneix un jove conflictiu amb el qual estableix una relació de dependència, però ella no pot treure's els horrors de l'Àfrica del cap.

Notícies - Cinema Català . NET


lectures: 1400

Redacció

9 de juliol de 2009


Comparteix la notícia a:  comparteix per e-mail comparteix a la tafanera comparteix a meneame comparteix a digg

Comentaris dels nostres visitants:

Ventura Pons l'incansable. D'on treu aquest home tanta energia per no parar de fer pel·lícules?
Olga09-07-2009

estaria bé que es frenès una mica i reflexionés una estona...,
Marc Mquel09-07-2009

Afegir comentaris:
* Comentaris:
Nom:
* Com a màxim pots omplir 255 caràcters.


Inici | Qui som | Mapa del lloc web | Contacteu amb nosaltres | think-small