cinema catal� . caT
Notícies anteriors
L'IMAGINARI DEL DOCTOR GILLIAM

Els seguidors del realitzador Terry Gilliam ja podem marcar la data del 6 de novembre en els nostres calendaris particulars, el dia de l'estrena de la seva darrera perla. Es tracta de L'IMAGINARI DEL DOCTOR PARNASSUS, film protagonitzat per Heath Ledger - en la seva darrera interpretació -, Johnny Depp, Colin Farrell i Jude Law. Una moralitat del gènere fantàstic que transcorre a l'època actual. Explica la història del Dr. Parnassus i el seu extraordinari Imaginari, un show itinerant on el públic té la irresistible oportunitat de triar entre la llum i l'alegria, o entre la foscor i la tristesa.

El Doctor Parnassus posseeix l'extraordinari do de guiar la imaginació dels altres, però sobre ell recau una fosca maledicció secreta. Jugador empedreït, milers d'anys enrere va fer una aposta amb el dimoni, Mr. Nick, amb la qual es va guanyar la immortalitat. Segles més tard, al conèixer al seu amor veritable, el Dr. Parnassus va fer un altre tracte amb el diable, comerciant la seva immortalitat per la seva joventut, amb la condició que quan la seva filla arribés a l'edat de 16 anys, passés a ser propietat de Mr. Nick.

Valentina està cada vegada més a prop d'aquesta important data i el Dr. Parnassus està desesperat per protegir-la del seu imminent destí. Mr. Nick es presenta per a emportar-se-la però com sempre està disposat a fer una nova aposta, renegocia l'envit. Es quedarà amb Valentina qui primer sedueixi a cinc ànimes. En el seu viatge recluta a una sèrie de personatges salvatges, còmics i convincents, i el Dr. Parnassus lliurarà únicament la mà de la seva filla a aquell que l'ajudi a guanyar.

En aquesta contrarellotge fascinant, explosiva i tremendament imaginativa, el Dr. Parnassus haurà de lluitar per a salvar a la seva filla en un entorn on els obstacles se succeïxen de manera interminable i així desfer els errors del seu passat d'una vegada per sempre.

Notícies - Cinema Català . NET
Heath Ledger en un instant del film


lectures: 2601

Redacció

18 d'agost de 2009


Comparteix la notícia a:  comparteix per e-mail comparteix a la tafanera comparteix a meneame comparteix a digg

Comentaris dels nostres visitants:

quina pinta més bona!!! Força Terry Gilliam.
Lucas18-08-2009

tERRy Gilliam es dels pocs directors que mai es ven i fa nomes el que li agrada
Marcus Brody19-08-2009

Afegir comentaris:
* Comentaris:
Nom:
* Com a màxim pots omplir 255 caràcters.


Inici | Qui som | Mapa del lloc web | Contacteu amb nosaltres | think-small